Tuesday, July 19, 2011

M.I.A =Missing In Action

Salam.... dh lame xupdate blog... tu pown kalau ade yg prasan..hehehe.. bkn xnk update blog tp kdg2 byk ag benda or hal yg lebih ptg lam idup aku.. parents..sahabat n xd lupekan jugak asgment yg smakin byk tu.. byk molek..haa kan dh tkeluar bahase original..kelate kan..budu kuat sgt..dpt tulis jew..law nk ckp luar tu belit2 la lidah..kekeke..


huuurm.. tetiba hr ni bru ase nk ber-blog balik...bab maybe kat sini kita leh share n luah pew yg ade ni kan? tp kdg2 ade yg private tu xleh nk share coz maybe there have sensitive issues..hahaha  so..for the time being..aku skrg dh final year diploma.. last sem.. hrp2 sumenye ok2 jew.. law ade rezeki dpt smbg deg kat puncak thun depan kan.. skali kot ngan budak tuu.. mcm mane la nk berdepan ngan dia... byk sgt wak silap ngan dia.. tp xpew laa...kena hadapi gak kan... tp aku harap sgt dapat segamat..kekeke... lam utan pown utan laaa... nt leh kwn dgn monyet...beruk..hamster..sugar glider... ???????? ade kew???? :p xde laaa.. 


past is a past n will remain as a past... kalau kita putar balik pun mase tuu lom tentu dpt betulkan balik pew yg dah silap kan? bila sy dh betol2 sbetolnye bru sy usha awok balik deh..deh... :) for the present.. aku ngah cuti mid sem sminggu..dpt la rehat ckit...g kl.. jln2..shopim2.. tgk wayang.. mengisi mase yg ado kan... maybe ptg ni igt nk pegi tgk harry potter yg last tuu.. ramai ckp bez... awk2 sume aku tulis ni campur dialek.. berbilang kaum kan.. jd campur sume.. law ade yg x fhm cube google deh.. k lah... ase cukup la utk hr ni aku menulis... penat nk taip..kekeke kalau la ade yg guna voice command jew..xyoh ler nk kena tulis sgala bagai..hahaha..  dah2...ngarut dh ni... k lah..to my prenz n blogger... epi holiday to all n especially to my self...  if xde yg ganggu aku kat umh sewo aku update lg deh bab kwn2 aku kat umh sewo sume hyper-active...ade yg mude..n ade yg tuo 100 thun...my bez frenz tu!!!.. tata titi tutu..

No comments:

Post a Comment